
(tiny)WOW. Ten darmowy konwerter plików całkowicie zmienił sposób, w jaki pracuję
2021-12-17Przekonanie osoby, która odwiedziła Twoją stronę internetową do zostawienia adresu email, numeru telefonu, nie jest łatwe. Aby skutecznie i efektywnie budować bazy mailingowe należy wdrożyć odpowiednią strategię.
Wartość
Nie jest łatwo przekonać kogoś aby przekazał Ci swoje dane kontaktowe, które będziesz mógł wykorzystać w celach marketingowych. Dlatego warto zaoferować coś w zamian. To COŚ powinno mieć dla odwiedzającego wartość. W branży e-commerce będzie to najczęściej zniżka na zakupy. W branży graficznej - darmowe, zdjęcia, szablony, tutaoriale, w usługowej lub szkoleniowej - kursy...

LEAD MEGNET
- darmowa oferta stanowiąca wartość dla potencjalnego klienta oferowana mu w zamian za adres e-mail lub inne pożądane przez nas dane.
Przykłady zachęty typu Lead Magnet
Zachętą do przekazania danych kontaktowych mogą być różne działania. Będzie to zależało od tego w jakiej branży działamy. Najlepiej będzie przetestowanie kilku możliwości i wybranie tej najbardziej skutecznej. Oto przykładowe zachęty:
- kursy
- ebooki
- checklisty
- szablony
- aplikacje i kalkulatory
- grafiki i zdjęcia
- zniżki
- przewodniki
- przepisy
- raporty
- webinaria
- darmowe książki
- darmowe konsultacje
Lead Magnet - Podsumowanie
Obecnie - ze względów prawnych - nie kupuje się baz danych. Najlepiej tworzyć je samemu, wtedy będą też odpowiednio wysokiej jakości. Darmowy bonus za podanie adresu email to obecnie standard stosowany przez wiele znaczących firm. Odbiorcy też są przyzwyczajeni do tego typu praktyk i oczekują tego typu działań ze strony znaczących podmiotów.
OUR BLOG
Przeczytaj pozostałe artykuły na stronie.
Don’t wait and start
your own project with us today

Happy users

Installed apps
Magni dolores eos qui Ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet