Zdarzenia na Facebooku to wszystkie działania jakie wykonuje użytkownika na stronie internetowej. Może to być wypełnienie formularza, pobranie e-booka, zapisanie się do newslettera, wyświetlenie zawartości strony, przewinięcie zawartości strony....
Dzięki rejestracji zdarzeń Facebook ma możliwość wyświetlenia skuteczniejszych reklam.
W ustawieniach piksela Meta możesz zwiększyć jego skuteczność poprzez:
API konwersji, przekazywanie informacji z własnych plików cookie, przekazywania danych własnych klientów to nie wszystko. Niestandardowe zdarzenia można wprowadzać samemu nie znając się na programowaniu. Do tego można wykorzystać narzędzie do konfiguracji zdarzeń.
Narzędzie otworzysz w ustawianiach piksela albo w zakładce podgląd > dodaj zdarzenia > z piksela, tak jak na poniższym obrazku.
Pojawi się okno w którym wpisujesz adres internetowy strony na której masz piksel a następnie narzędzie połączy się ze stroną. Klikasz w przycisk "+ Monitoruj nowy przycisk" i nie pozostaje nic innego jak zaznaczyć graficznie wyróżnione obszary na stronie i oznaczyć je w narzędziu. Jest to operacja dość intuicyjna i nie powinna sprawiać nikomu problemów.
Jest to bardzo dobra alternatywa dla osób, które nie mogą ręcznie wprowadzić zdarzenia do kodu. Jeśli wystąpi problem - narzędzie nie uruchomi się, nie pokaże przycinków objętych monitowaniem zdarzenia należy sprawdzić czy nie jest włączony dodatek blokujący reklamy albo spróbować uruchomić narzędzie w innej przeglądarce.
Pretium quisque aliquet rhoncus per mattis et imperdiet leo lobortis sociosqu justo per imperdiet aliquet luctus blandit cras phasellus convallis viverra nunc dictumst feugiat et dictum congue proin elementum rhoncus elementum donec dictum consequat nostra.
Magni dolores eos qui Ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet