marketing2
✕
  • Home
  • Wiedza
  • Packages
  • How I work
  • About me
  • Contact
marketing2
  • Home
  • Wiedza
  • Packages
    Choose a service
    marketing2-product-pic1
    Marketing Audit
    Quis est metus at sodales imperdiet.
    marketing2-product-pic2
    Marketing Strategy
    Lacus vestibulum sed arcu non odio
    marketing2-product-pic5
    Company profit
    Consectetur elit duis sollicitudin
    marketing2-product-pic3
    Marketing Outsourcing
    Sagittis orci a scelerisque purus semper
    marketing2-product-pic4
    SEO Optimalization
    Arcu bibendum at varius vel pharetra
    marketing2-product-pic6
    Marketing Systems
    Habitant morbi tristique senectus et netus
    marketing2-about-pic2
    Quis est metus at sodales imperdiet? See How I work
  • How I work
  • About me
    my results
    marketing2-home-icon1
    Marketing Audit
    Quis est metus at sodales imperdiet.
    marketing2-home-icon2
    Marketing Strategy
    Quis est metus at sodales imperdiet.
    marketing2-home-icon3
    Marketing Outscourcing
    Quis est metus at sodales imperdiet.
    marketing2-home-icon4
    SEO Optimalization
    Quis est metus at sodales imperdiet.
    marketing2-megamenu-icon1

    How I work

    Quis est metus at sodales imperdiet.
    marketing2-about-pic1
    marketing2-megamenu-icon2

    Contact me

    Quis est metus at sodales imperdiet.
    marketing2-contact-pic1
  • Contact
✕
  • Home
  • Wiedza
  • Packages
  • How I work
  • About me
  • Contact
Buy now

Tworzenie zdarzeń na Facebooku

  • Home
  • reklama na Facebooku
  • Tworzenie zdarzeń na Facebooku
Reklamy na Facebooku a reklamy w Google, które są odpowiednie dla Twojej firmy?
2022-09-05
Odkryj najnowsze trendy w reklamach na Facebooku, które dewastują konkurencję i zwiększają zyski
2022-10-01
Published by Redakcja on 2022-09-17
Categories
  • reklama na Facebooku
Tags
 

Spis treści:

  1. Czym są zdarzenia na Facebooku?
  2. Poprawianie skuteczności działania piksela firmy Meta
  3. Dodawanie i konfiguracja zdarzeń z wykorzystaniem narzędzia Facebooka
  4. Podsumowanie dotyczące narzędzia do konfigurowania zdarzeń w witrynach

 Jeśli na swojej stronie internetowej masz zainstalowany piksel firmy Meta możesz rozszerzyć jego możliwości o rejestrowanie zdarzeń takich jak na przykład wybranie produktu, wypełnienie formularza, opuszczenie koszyka, zakup... etc. Pomoże to prowadzić kampanię remarketingową, a także w optymalizacji, obniżeniu kosztu za reklamę czy zwiększeniu jej skuteczności. 
Pokaże Ci w tym artykule jak to zrobić wykorzystując Narzędzie konfiguracji zdarzeń.

Czym są zdarzenia na Facebooku?


Zdarzenia na Facebooku to wszystkie działania jakie wykonuje użytkownika na stronie internetowej. Może to być wypełnienie formularza, pobranie e-booka, zapisanie się do newslettera, wyświetlenie zawartości strony, przewinięcie zawartości strony.... 

Dzięki rejestracji zdarzeń Facebook ma możliwość wyświetlenia skuteczniejszych reklam. 

 

 

Poprawianie skuteczności działania piksela firmy Meta

 


 

W ustawieniach piksela Meta możesz zwiększyć jego skuteczność poprzez:

1

Przekazywanie własnych plików cookie

Włączenie przekazywania informacji firmie Meta z własnych plików cookie. Dzięki czemu piksel będzie mógł przetworzyć więcej danych.
2

Włączenie automatycznego dopasowania

Wysyłanie zaszyfrowanych informacji klientów (emaile, numery telefonów itp.) wraz ze zdarzeniami piksela, żeby ułatwić przypisywanie większej liczby konwersji czy docierania do nowych osób.
3

Korzystanie z API konwersji wraz z pikselem Meta

Stworzenie bezpośredniego połączenia między Twoimi danymi marketingowymi a systemem reklamowym, co pomaga zoptymalizować targetowanie reklam.

 

Dodawanie i konfiguracja zdarzeń z wykorzystaniem narzędzia Facebooka


API konwersji, przekazywanie informacji z własnych plików cookie, przekazywania danych własnych klientów to nie wszystko. Niestandardowe zdarzenia można wprowadzać samemu nie znając się na programowaniu. Do tego można wykorzystać narzędzie do konfiguracji zdarzeń.

Narzędzie otworzysz w ustawianiach piksela albo w zakładce podgląd > dodaj zdarzenia > z piksela, tak jak na poniższym obrazku.

Tworzenie zdarzeń na Facebooku

Pojawi się okno w którym wpisujesz adres internetowy strony na której masz piksel a następnie narzędzie połączy się ze stroną. Klikasz w przycisk "+ Monitoruj nowy przycisk" i nie pozostaje nic innego jak zaznaczyć graficznie wyróżnione obszary na stronie i oznaczyć je w narzędziu. Jest to operacja dość intuicyjna i nie powinna sprawiać nikomu problemów.

Tworzenie zdarzeń na Facebooku

 

Podsumowanie dotyczące narzędzia do konfigurowania zdarzeń w witrynach


Jest to bardzo dobra alternatywa dla osób, które nie mogą ręcznie wprowadzić zdarzenia do kodu. Jeśli wystąpi problem - narzędzie nie uruchomi się, nie pokaże przycinków objętych monitowaniem zdarzenia należy sprawdzić czy nie jest włączony dodatek blokujący reklamy albo spróbować uruchomić narzędzie w innej przeglądarce. 

Pretium quisque aliquet rhoncus per mattis et imperdiet leo lobortis sociosqu justo per imperdiet aliquet luctus blandit cras phasellus convallis viverra nunc dictumst feugiat et dictum congue proin elementum rhoncus elementum donec dictum consequat nostra.

BLOG


Sprawdź inne treści na blogu.

2021-12-17
Published by Redakcja on 2021-12-17
Categories
  • Uncategorized
(tiny)WOW. Ten darmowy konwerter plików całkowicie zmienił sposób, w jaki pracuję
Do you like it?0
0 Read more
2022-12-17
Published by Redakcja on 2022-12-17
Categories
  • po godzinach
Teoria monomitu Campbella: czyli jak herosi dają radę
Do you like it?0
0 Read more
2021-12-16
Published by Redakcja on 2021-12-16
Categories
  • Uncategorized
Magnet lead, co to takiego?
Do you like it?0
0 Read more

Don’t wait and start
your own project with us today

 
Tworzenie zdarzeń na Facebooku
10k+
Happy users
Tworzenie zdarzeń na Facebooku
50k+
Installed apps

 
Start free trial

 

Magni dolores eos qui Ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet

Share
0
Redakcja
Redakcja

Related posts

2022-12-21

Darmowe narzędzia dla marketera – część#01


Read more
2022-12-16

szablon


Read more
2022-12-15

10 kluczowych wskaźników, które pomogą Ci monitorować skuteczność reklamy na Facebooku


Read more

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

+61 (0) 383 766 284

Monday - Friday: 09:00 AM - 06:00 PM
Saturday: 07:00 AM - 08:00 PM
Useful links
  • Contact us
  • Help & About us
  • Shipping & Returns
  • Refund Policy
Delivery
  • How it Works
  • Free Delivery
  • FAQ
Customer service
  • Orders
  • Downloads
  • Addresses
  • Account details
  • Lost password
Stay up to date and subscribe
to our newsletter

    © 2022 Betheme by Muffin group | All Rights Reserved | Powered by WordPress
    0

    $0.00

      ✕

      Login

      Lost your password?

      ✕

      Cart

      Your cart is currently empty.

      Subtotal: $0.00
      Total: $0.00
      Proceed to checkout View cart