To koszmar dla reklamodawców. Od wersji systemu iOS 14.5, wprowadzonej pod koniec kwietnia 2021 roku, Apple uruchomiło swoją politykę przejrzystości śledzenia aplikacji. W wyniku tego producenci aplikacji muszą prosić użytkowników o akceptację technik śledzących. Wiele osób jednak takiej zgody nie wyraża i w związku z tym pomiary skuteczności reklam nie są dokładne. Rozwiązaniem jest wdrożenie pomiaru zagregowanych zdarzeń firmy Meta właśnie dla urządzeń wyposażonych w system iOS14.5.
Aby móc rozpocząć pomiar zagregowanych zdarzeń musisz mieć zweryfikowaną domenę. Weryfikacji dokonasz w Ustawieniach firmowych w sekcji Bezpieczeństwo marki > Domeny.
Następnie kliknij w domenę i przejdź do konfigurowania zdarzeń. Możesz skonfigurować maksymalnie 8 zdarzeń dla swojej domeny.
Przejdź do Menagera zdarzeń > Źródła zdarzeń. Tam wybierz wybierz piksel i w zakładce "Przegląd" wybierz "Pomiar zintegrowanych zdarzeń". Kliknij w przycisk Konfiguruj zdarzenia webowe.
Następnie kliknij w domenę i przejdź do konfigurowania zdarzeń. Możesz skonfigurować maksymalnie 8 zdarzeń dla swojej domeny.
Dodaj kolejno zdarzenia. Pamiętaj, że najważniejsza konwersja powinna znaleźć sie na górze stosu a ta o najniższym priorytecie - najniżej.
Jeśli więc prowadzisz sklep internetowy kolejność powinna wyglądać mniej więcej tak:
a jeśli zbierasz leady z formularza na górze stosu ustaw akcję związaną z wysłaniem formularza.
Dzięki konfiguracji zdarzeń webowych można śledzić konwersje użytkowników wykorzystujących urządzenia firmy Apple. Należy szczególną uwagę zwrócić na priorytet tej konwersji.
Magni dolores eos qui Ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet